Referenssi: Hauta-Apu

Referenssi: Hauta-Apu Oy – verkkosivut ja brändi-ilmeen uudistus

Hauta-Apu Oy tarjoaa arvokasta palvelua ihmisille, jotka haluavat pitää läheistensä haudat kauniina ja hyvin hoidettuina, mutta eivät aina itse ehdi paikan päälle. Yritys käy siistimässä ja kunnostamassa haudat sekä istuttaa sesongin mukaiset kukat – pienellä teolla suurta huolenpitoa ja kauneutta.

Minun tehtäväkseni tuli uudistaa yrityksen koko verkkosivusto ja samalla päivittää sen brändi-ilme.

Lähtökohtana oli tehdä sivuista selkeämmät, tyylikkäämmät ja ajattomat – sellaiset, jotka välittävät yrityksen arvot: rauhallisuuden, luotettavuuden ja kauneuden vaalimisen. Uudistuksessa yrityksen visuaalinen ilme päivitettiin kokonaisuudessaan: kylmästä sinisestä siirryttiin maanläheisiin vihreän sävyihin, jotka korostavat luonnonläheisyyttä ja rauhaa.

Logosta ja typografiasta tehtiin selkeät ja ajattomat, ja lisäksi suunnittelin uuden esitteen, joka kertoo yrityksen palveluista tiiviisti ja tyylikkäästi ja jota yrittäjä voi jakaa asiakkaille ja yhteistyökumppaneille.

Lopputuloksena syntyi ilme, joka on lämmin, luotettava ja rauhallinen – juuri sellainen, joka sopii Hauta-Apu Oy:n palvelun luonteeseen.

On aina hienoa päästä tekemään töitä sellaisten asiakkaiden kanssa, joiden arvot ovat näin kauniit ja merkitykselliset.

Hauta-Apu:n kotisivuihin pääset tutustumaan täältä

Vanha logo

Päivitetty logo

Kaipaako yrityksesi uusia verkkosivuja tai brändi-ilmeen uudistusta?

Ota yhteyttä